Petience 90 days

Започваме с новосъздаденият блог още от днес. Целта е да издържим 90 дневната диета и да свалим 5-10 кг. Нещата ще са тежки, впредвид предстоящата сватба и меден "месец", и още куп други праздници.



За самата диета чух за първи път буквално преди 3 дена, вчера попрочетох за нея, и от днес реших да започна. Като се поопозная с правенето на сайта, ще започна да добавям и рецепти, подходящи за диетата.





Надявам се този, който е попаднал тук да успее да намери необходимата информация, а също така и, ако участва във същата порба за сваляне на килограмите, да сподели своите успехи, рецепти и идеи.



03.05.2011





събота, 14 май 2011 г.

Ден 11. Въглехидрати. Ден 12. Плодове

Нещо не работеше блогера вчера цял ден и нищо не можех да запиша.. Вчера за закуска както винаги бяха плодове, този път под формата на фреш от портокали и грейпфрут. За обяд хапнах две парчета пица с чушки и гъби, едно малко парче бисквитена торта. Вечерях салата от краставици, домати и авокадо - страшно много ми се услади :)

Днес съм на плодове. По-правилно би било да кажа "Днес БИ ТРЯБВАЛО да съм на плодове" :):):)
В действителност бяхме при бабата на гости, където си хапнах малко торта, после по време на разходката хапнах и сладолед. А сега отиваме на кино, където не може да се откажа от пуканките.

Почивните дни ми влияят много зле на диетата. Но пак има някакъв напредък, не знам обаче от къде идва :):):) - днес съм 71.9 ! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар