Petience 90 days

Започваме с новосъздаденият блог още от днес. Целта е да издържим 90 дневната диета и да свалим 5-10 кг. Нещата ще са тежки, впредвид предстоящата сватба и меден "месец", и още куп други праздници.



За самата диета чух за първи път буквално преди 3 дена, вчера попрочетох за нея, и от днес реших да започна. Като се поопозная с правенето на сайта, ще започна да добавям и рецепти, подходящи за диетата.





Надявам се този, който е попаднал тук да успее да намери необходимата информация, а също така и, ако участва във същата порба за сваляне на килограмите, да сподели своите успехи, рецепти и идеи.



03.05.2011





неделя, 8 май 2011 г.

Ден 7. Въглехидрати

Най-накрая започва работната седмица! Не че нещо, но е много по-удобно, поне за мен, да спазвам каквито и да било хранителни режими или диети докато съм на работа.

закуска: фреш портокал - 300 мл
втора закуска: фреш портокал - 300 мл
обяд: 1 лимонов мъфин + 1 парче кекс

Хапнах малко повече от нужното, но довечера съм на фитнес - ще се попотя на крос-тренажора малко повече :)

За сега съм още не първият половин литър вода, нещо не ми се пие особено, ама ще се напъна..

Обади се милото, налага се да се прибера след работа - фитнеса остава за утре след работа. Пу да му се не види, аз тамън се настроих... Пък така май по-добре, те родителите утре отново заминават, така че ще си вземем с тях едно чао :)

П.С. Тамън измъчих първата бутилчица..

вечеря: спагети с доматен сос (бая, около 300г)

Няма коментари:

Публикуване на коментар